Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2006 18:25 - bad dream
Автор: crmx Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3306 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Много рядко сънувам..а когато се случи обикновенно съня е прекалено тъп за да го запомня..снощи обаче сънувах най бруталната психария която можеш да си представиш... ...седя на прозореца и си пуша цигарата преди лягане часовника показва 4:38 ...скачам в леглото и се опитвам да не мисля за нищо ,пуснал съм си тихо някъв чилаут ... след 2-3 минути усещам зверска болка в един от кътниците,протягам се и напипвам в тъмното блистера с беналгин .Взимам си два схрусквам ги , болката отминава почти мигновенно, а аз се унасям.. the story: Баща ми влиза в стаята ми и ме вика в гаража да му помогна ,щял да оправя нещо по колата...отварям вратата на стаята и се озовавам в гаража,обаче това не е нашия гараж а е няква огормна зала.Чува се бучене все едно съм застнал до трафопост. Баща ми се опитва да заварява нещо по колата, обаче не става, поглеждам към бутилката с аргон и виждам дупка в нея (!) от която изтича.... опитвам се да избягам но взрива който последва ме запраща във въздуха..докато летя си мисля че съм обезобразен и в съзнанието ми изплува снимка на некав пич който няма нос и диша през няква дупка във фейса БЛАХ! веднага проверявам дали всичко е на място и с облекчение установявам целостта на лицето ми! Падам в някво езеро (?) гледам под водата , колата изведнъж се е озовала там под водата ,а баща ми изплува наоре...той за разлика от мен обаче е здраво обгорен и няма вежди и коса а носът му е целия червен....изплуваме на сушата (обратно в гаража) и го питам дали е добре ...а той ми разправя че нищо му нямало обаче бил жаден и да съм ходил да взема отгоре нещо за пиене....качвам се, монотонното бучене от гаража изчезва и се установява стерилна тишина, мястото на което се намирам обаче е непознато..някакъв малък офис, всичко е сиво и подредено ..правя няколко крачки и виждам една бивша приятелка, говориме си ..как си..какво правиш..добре ли си? на който въорос тя изтърсва "Умирам" ама сериозно го казва ,а аз и отговарям "Ми да ти живя бързо и ще умреш преди мен" ...ляга на един сив диван в офиса и обърна очите, разтърсвам я силно и крещя с всичка сила да се събуди обаче тя си е dead.. Тук на време се намеси алармата на часовника и ме спаси от продължение на този хорър...


Тагове:   Dream,


Гласувай:
0



1. usteddd - спокойно!
29.03.2006 22:36
аз преди месец сънувах,че гръмвам със снайпер волен сидеров, понеже е станал зъл диктатор и няма кой друг да свърши тая работа, понеже аз съм единственият в компанията, който има изглед от вкъщи към пл. Народно събрание(почти верен факт), обаче не успявам и трябва да се крия в едно изоставено мазе цяла година, понеже не ми помагат да избягам:P
цитирай
2. анонимен - ;)
30.03.2006 02:06
ok, w realniq ti jiwot razbirash li se dobre s majka si?
цитирай
3. анонимен - браво, пич
30.03.2006 08:37
единственото, което липсва на екшъна ти е красива жена, която да погледнеш в очите в най-тежкия момент и чиято любов да ти даде сили да продължиш. Иначе ти се е получило :D :D :D
цитирай
4. elise - аз пък
30.03.2006 10:25
днес се събудих в ужас, защото сънувах, че една от гранатите, с които обстрелвах едни хора в една стая, рикошира и падна в леглото ми:) та събуждането ми беше съчетано с рязък отскок (добре, че бях сама в леглото:)
ту мъч куейк му викам на това:)
цитирай
5. prokopi - NO MORE GRASS
19.04.2006 22:09
Spri trevata...vliae vredno.dobre4e ne si se xvurlil ot legloto :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crmx
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43319
Постинги: 5
Коментари: 20
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930