Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2006 06:48 - police...защо на скапаняците винаги им се разминава?
Автор: crmx Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3608 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2006 15:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
4:38 Допивам си бирата и тръгвам късничко стана вече или по скоро раничко... изпушвам една цигара пред колата и се качвам..леко ръми. Пътя от Красна поляна до Красно село е за не повече от 4-5 мин с кола ..надул съм си некав измислен транс и си карам ..обичам да карам нощем ..толкова е спокойно и тъмнината в самата кола ти придава някакво чувство за анонимност и сигурност..направо е уютно по някакъв начин или поне аз така си го усещам....спирам на сетофара преди гаража на 83 и давам ляв мигач не мога да повярвам че има светофари които работят по това време..разбира се свети червено оглеждам се няма никой...форсирам колата и минавам първа -втора-трета....изкачвам баира преди красно село и задминавам някакъв рейс..една патрулка ме застига със включена сирена..пускам аварийките и отбивам.. -Абе момче кво правиш бе?? що минаваш на червено? -А на червено ли съм минал?? (хаха) -на крещящо червено! -абе ти да не си пил нещо? навежда се към прозореца да ме огледа и подуши и аз усещам вонята на джибре... не знам кво пият тия хора обаче е нещо долнопробно .гледат ме намръщено и се опитват да си придадат сериозен вид. -не не съм пил не употребявам алкохол. -Аа? хм добре тогава. Вадя си документите.. талона на колата.. шофиорска книжкаа.. -Ама ти караш със акт а? При това е изтекъл! -ходих в КАТ но ми казаха да мина след един месец не бил ми готов талона -Ама той акта ти е за неправомерно напускане на ПТП! ти знаеш ли че за това взимат книжка за 6 месеца.. -да? -И кво излиза 6 месеца и сега 10 точки за червения светофар и знаеш ли какво става?ще трябва да караш шофиорския курс отново! (едвам се сдържам да не се разсмея) -трябва ли нещо да пиша? -не ние ще те извикаме след малко стой си в колата седя си след 30 секунди ме викат.. -Абе момче не знам какво ще правим с теб! Много лошо става положението ти с този акт който ти пишем.. -работиш ли нещо?с какво се занимаваш? -студент съм? -Ама наистина не искам да ти го пиша тоя акт ...лошо много лошо.. пауза 30 секунди мълчим и се гледаме...изражението на лицето ми не може да е по ясно ..НЯМА ДА ВИ ДАМ ПАРИ.куките обаче толкова ги мързи да пишат че и да се разправят пък и пари няма да им дам че само ме поглежда -вземи си докумнетите!Момче такива простотий да не съм те видял да правиш щот лошо ти се пише!пази се че така ако караш... -лека работа.. качвам се в колата паля и се прибирам ..мисля си "на всички ли лаЙнари така им се разминава.". Дали някой ден ще срещна свестно ченге..сигурно ще срещна да..но няма да е в България...


Тагове:   POLICE,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - е
06.04.2006 08:51
и на теб ти се е разминало нали? :p
цитирай
2. анонимен - получаваш един глас за блог-а си от мен
06.04.2006 09:06
заради този пост. Да, трябваше да те проверят за алкохол, да ти вземат точки заради червения светофар и да се научиш, че кефа от среднощното шофиране (перфектно си описал усещането) не е пряко свързан с нарушаването на правилата. Проблемът е в резултата, който те щяха да дадат на пробата за алкохол.
цитирай
3. vilify - това беше готино!
06.04.2006 12:07
айде един глас и от още една безмозъчна и безчувствена кучка:-) peace!
цитирай
4. don - црмкс,
18.04.2006 15:42
Тая седмица се дразня от две неща - движението в Сф (респективно пичовете на една бира, които минават на червено) и тъпия, ама адски тъп правопис.
Бе, моля ви се, разберете - никой няма нищо (тройно отрицание! евала си правя) против грешките, които стават в бързината. Ама да пишеш
простотий
магий
олигархий
акций и прочие
си е чиста проба профанщина.
Да ме извиняваш.
4-и клас. Единия 4-и клас му трябва на човек, за да не се излага като пише.
цитирай
5. crmx - ре
18.04.2006 21:33
много си ми скучен може и да си пасивен траверс но все пак не си жена за да ти проверявам правописа и не те извинявам
оглежадай се като минаваш на зелено ;Р
цитирай
6. don - Ами
19.04.2006 09:46
Да, ти си истински мъж - казваш 'траверс' и не можеш да пишеш на български.
цитирай
7. prokopi - police
19.04.2006 22:03
mi kvo da ti kaja kukite sa za uvolnqvane...trqbvalo e da ti vzemat knijkata i da te pratqt v raionnoto da obqsnqva6 na tramvai4eto! I zapomni NAPU6EN I PIQN NE SE KARA!
цитирай
8. анонимен - Да, няма да е в България!
22.04.2006 18:04
Излитай от БГ и забрави за всичко в БГ. Но яко си някой татков лигльо със самочувствие до небето и 5 гр. мозък в главата, ще ти е малко (не малко) трудничко навън...
Peace...

/..

:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crmx
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43315
Постинги: 5
Коментари: 20
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930