Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2007 06:08 - Уот дъ фак....
Автор: crmx Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2618 Коментари: 4 Гласове:
0



Чуствам се отпаднал боли ме гърлото и решавам че филма който съм си пуснал ми е тъп и го зарязвам  по средата..гася монитора ,лампата...
лягам си....понякога искам да спя но умът ми просто отказва да се изключи
мисъл след мисъл ...не ме оставят на мира и се чусвам безпомощен не мога да го изключа ...как подяволите да го изключа? като компютър пълен с вируси...процеси които му пречат да деиства пълноценно ..ненужни програми намаляващи ефективността му...стоя в леглото знам че няма да заспя , но се обръщам на една страна и се завивам хубаво....
....освестявам се 10 мин по късно... Аз плача.. WTF??? Най лошото е че нямам никаква представа защо ....не намирам никакво логическо обяснение.. ЗАЩО? наи странното е че продаължавам да мисля нормално но не спирам да плача ...you"re seriously fucked up dude....

Хммм не помня последния път когато съм плакал ...сигурно има 10 години от тогава
Когато бях малък постоянно се спъвах в нещо и коленете ми винаги бяха нажулени случваше ми се в рамките на 10 метра да се изтърся два пъти
след всяко падане разбира се почвах да пищя и да рева... Майка ми идваше при мен и ми говореше "Нали искаш да станеш мъж? стига си плакал, мъжете не плачат!" това май никога не помагаше ..баща ми обаче имаше по радикален подход за който винаги обича да ми разказва когато се напие.... "Виждам те че почваш да тичаш и знам какво ще стане и направо си затварям очите, след 10 секунди ти си на земята с нажулени колене и ревеш идвам при тебе удрям ти един шамар и преставаш да ревеш .  хахаха "
Мда това най-вероятно е оказало ефект....израснал съм с идеята че не е хубаво да показваш уязвимост ...но защо точно сега ? и какво подяволите означава това? ...нямам отговор на тези два въпроса ...
Обикновенно хората знаят защо плачат мислят и визуализират нещо ..при мен нямаше такова нещо откъде се взе това ? сякаш нещо вътре в мен искаше да се освободи.. ? малкото момче в мен което през цялото време съм се опитвал да убия ?или пък защото се разболявам,чуствам се по слаб  и емоционалния ми щит се пропуква и излиза това което е под повърхността? офф  ебаси трябва да спра да се тормозя с тия тъпи въпроси ... По- важното е че след това се почуствах добре..много по добре




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
15.03.2007 22:52
Мхм. И на мен се е случвало. И друго се получава. Казваш си, е няма да ревнеш, дори да има причина. Държиш се!!! И в един хубав момент, даже и щастлив, гледаш примерно някаква мила реклама .. и изведнъж! Лелей!!! Рев! Не можеш да се спреш .. защо? За преди .. явно :)

Офф :)
цитирай
2. sigrina - [S]
19.03.2007 09:37
Няма нищо лошо в плача.. и на мен доста често ми се случва да не знам причината, но какво пък толкова, олеква ти :)
цитирай
3. sashetu - :)
16.04.2007 16:21
няма лошо в плача.. ;)
и аз понякога не знам защо плача, а това не е много често ;)
мъжко момиче съм... :)
.. а пък .. ти не му мисли много - хубавото е, че после си се почувствал по-добре.
цитирай
4. marty - може
19.05.2007 20:58
ли гуш
от една чужда мама
гуш от момичето-любима е др. гуш
не ги бъркай
и сина ми има един такъв баща,
дето сега се сети
да лази...
пред сина си...
Живота си прави шегички-
безброй...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crmx
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43316
Постинги: 5
Коментари: 20
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930